7 Mart 2013 Perşembe

FIRINDA TAVUK

Geçen gün akşam üzeri kayınvalidemin bir akrabası ziyarete geldi. Rahmetli kayınpederim akşam üzeri eve gelen bir misafir olduğunda akşam yemeğini yedirmeden göndermezdi.Ondan kalma bir alışkanlık ben de yemeği yiyelim ondan sonra gidersiniz diye ısrar ettim.İşten yeni gelmiştim, o gün için tavuk yapmayı planlıyordum zaten .Dolaptan hemen tavuğu çıkarttım.Parçalara ayırdım,fırın poşetine koydum .İçine 2-3 tane patatesi de parçalayıp attım.Fırın poşetinin içinde tavuk, hem kurumuyor hem de kendi suyuyla yumuşacık pişiyor.Eskiden soğanları da 1 parmak kalınlığında doğrayıp poşetin içine atıyordum.Şimdi koymuyorum hem soğanların kokusu tavuğun lezzetini bozuyor hem de soğanlar diri kalmıyor.Soğanları dilimleyip zeytinyağı sürüyorum sonra da teflon tafada arkalı önlü pişiriyorum. Izgara gibi oluyor. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder