19 Şubat 2013 Salı

TRUFF


Çikolataya hiç dayanamam.Bazen geceleri kalkıp eğer evde çikolata kalmamışsa nutellayı kaşıklarım.Truff'e bayılırım .Ben normalde truff'u sadece kuvertur ve kremayla hazırlayıp bir gece buzdolabında bekletiyorum ertesi gün yuvarlayıp kakaoya buluyorum veeee yerken kendimden geçiyorum.Ama bu sefer kalan malzemelerimi değerlendirmek için internette daha önce tarifini görmüş olduğum yalancı truff yaptım.Sevgililer günü için yuvarlak kek kalıbımda pandispanya yapmıştım,daha sonra iki kişilik kalpli pandispanya kalıbımı kullanarak yuvarlak pandispanyadan iki tane iki kişilik kalpli pandispanya keki çıkarttım .Tabii kenarından çıkan kek parçalarını bir kaba koyup kaldırdım.Sevgililer günü pastasının ganajından da artmıştı.Onu da buzdolabına koydum.Ertesi gün kalan pandispanya parçalarını robotta çekip ganajla karıştırdım. Yuvarlayıp bir kısmını hindistan cevizine,bir kısmını antep fıstığına bir kısmını da kakaoya buladım.Oldu size truff,malzemelerim de değerlenmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder